Jan 25, 2011

kESIaN pEmiNAt JB nie...isk iSK isK...

Sejahtera semua...(aku sakit tekak ade ulcer...ni pon baru jer baik sakit gusi coz gigi bongsu nak tumbuh...adoi ai...)

Aku baru bukak blog ni...then saje2 tengok kalo2 ade yang menarik..ape yang aku sure, blog aku nih dull tak macam blog adik aku nursaiyidahz.blogspot.com. So aku pun tukar la layout...tapi kemalasan memang ler terserlah sebab tu aku pakai template blogspot jer.ahaks.

Then tibe2 adik aku dak Ida cakap kat aku cmni ha lebih kurang bunyinyer...

Ida: Kak ko tengok dalam shoutbox ko ader orang marah2 pasal ko wat en3 JB jadi orang tua!
Aku: Yeker? Mane?
Ida: Ko tengok la kat shout box ko.
Aku: ok2.

Maka aku pon buka la shout box >> older posts >> scroll bawah >> jeng3x...hehe..

klik kalo rabun =P

Nampak tak? ade awek ni kecoh betul pasal en3 aku cakap justin bieber umur 51 tahun! aku cian gak kat awek ni coz baru 1st time baca kowt pasal joke yang AS buat ni...cian dia...haha..pape pon tq coz reading my blog =) dont forget to become my follower, okeh!

Korang, tunggu entry akan datang pasal boyfren dia suami orang! hehe.

Take care...bye bye bye!!!

p/s: doakan aku cepat sembuh yer...tq (--.')









No comments:

Related Posts with Thumbnails