Oct 5, 2010

Justin Bieber Sebenar Berumur 51 TAHUN???

Hahaha...terkejut?

Salam semua...Hangat & Hangit ni =)

Memang ni la khabar yang aku terima balik keje tadi...adik aku muka macam tempoyak jer...lagi pulak bila aku cakap aku tak kenal apekah itu justin bieber?. hahaha. just joking! Pada yang tak kenal, bawah ni gambar beliau:


Comel kan??

BETULLLL....TAK TIPU.... aku ada tengok berita kat you tube tau...(so kesahihan lom pasti lagi la). Nanti kita tunggu Melodi ahad ni k...mana tau ade citer kat melodi plak. Tapi korang yang blom dengar berita ni mesti nak tau kan citer selanjutnya...meh aku share.

Ni la muka sebenar Justin Bieber yang korang sayang!

Sumber: You Tube

Best tak? Hehe....sabar ek...menurut berita yang aku tengok kat youtube ni, 'Justin Bieber' (JB) ni sebenarnya ada penyakit phedophilia ataupun senang citer, penyakit orang tua terutama lelaki yang minat budak2 untuk melakukan --tutt---. Adoi ai...bahaya sungguh!

Dia ni jadi JB sebab nak tarik perhatian budak2 supaya mudah dia dekati (^__^) Patut la adik aku minat gila kat dier.hahaha. [Dia tengah nangis guling2 time aku tulis belog nih.hahaha!]

Ada skali 2 time konsert dia, topeng dia terbukak sket...sebab tu polis dapat tau yang dia ni penipu besar! Then masa penangkapan dibuat, polis jumpa 1 bag penuh dengan seluar dalam perempuan! Pergh...bukan calang2 orang nih!

Ok la, malas nak citer banyak. Korang tengok la sendrik video aku share dari you tube ni ek. 

Enjoy!




P/s: Susah nak percaya!



No comments:

Related Posts with Thumbnails