Jun 14, 2010

Unik: Bahagian Kedua

Assalamualaikum & salam ceria sumer! (Hari ni hari Isnin. Jadi kene la buat2 ceria.hohoho). Last week aku dah promised kan nak upload gmbr unik lagi best kan...tapi asyk tak sempat je sebab ade program laen.

Last saturday (cewah), aku pergi pulapol...sepupu kawen...sama cantik, sama padan. Mmg dah lama kenal wife dia tu, alhamdulillah ada jodoh mereka :) Sepupu aku ni makin bulat plak aku tengok...bahagia sangat kot. 

Tahniah buat korang berdua:

Adini & Azie

"Smoga kekal ke akhir hayat, aminnn..."

Meh upload gambar.



 Sweet tak? Flower girls berdua tu sepupu jugak..memang berseri2 majlis ade aweks cun.hehe.

Kenduri pagi smpai petang tak putus2 org datang. Penat sangat2...kol 4 cmtu baru blah g uia pj amek my beloved sister, Wany. Sesat2 dlu...pusing2...baru sampai.haha. Then pegi rumah mak lang kat ampang & tido semalaman kat rumah dia, ahad ptg baru balik melaka.

EH. MANE GAMBAR UNIK YG NAK UPLOAD NIH?
Melalut plak citer pasal kenduri kawen. Jom cek this out!





Pada yang tengah minum pagi, jgn jeles aku ada dua benda alah special ni.hahaha. (Berangan je ni)




Dulu masa kecik2 aku slalu gadoh ngan adik aku pasal katil. 'Ni kawasan aku, sebelah ni kawasan kau'. Rasenye kalo ada katil ni dulu bagus jugak kan.hehe.




Tali pinggang yang spesel ni amat seswai bagi korang yang nak kuruskan badan!




Ok boyfren kepada mana2 girlfren, beli la payung ni kalo nak nampak romantik! haha. sgt2 convenient!




Pada yang gila bergamabr, pasni xyah la nak susahkan org laen amekkan gmbar korang dari jarak jauh..alat ni memang berguna sangat2 ni =)


 Last but not least, untuk sumer blogger tegar, ni aku bagi gambar special untuk korang! Hahaha!


COOL??

Dah banyak dah gmbar ni. Nnt server slow korang maki aku plak. So stop had ni je la yer..

Thanks for visiting my blog..anything, pls leave your comment ok!

Bye bye bye!

No comments:

Related Posts with Thumbnails