Nov 4, 2011

L.O.V.E

Sometimes it last in love but sometimes it hurts, instead...

Wow! Meaningful sungguh lirik kat atas ni...tp memang betul pon!


Ok readers, Assalamualaikum korang...dah lama sgt aku tak tulis entry...so harini nak curi masa sket untuk blog aku yg dah makin sepi...huhu...

Bulan Oktober dah pon berlalu walaupon tersangat la lambat. Macam2 berlaku sepanjang Oktober. Semuanya pahit nak ditelan. Kalo korang tak caya sila la bertanya pada kengkawan aku kat TPC. Hohoho...

Korang sihat ke? Harap sihat la...topik kita harini tak la brapa nak serious tapi bleh tahan la...Pasal LOVE. Aku memang tak reti nak cerita pasal cinta n sayang ni tapi nak tulis jugak la.kihkihkih.

Saat aku betul2 jatuh cinta kat keje aku skrg, tiba2 dalam sekelip mata semuanya disentap oleh laupan yang 'meninggalkan' kitorang...sampai hati laupan...huhu..sedih tak terkata...tapi apa nak buat... cinta pada laupan (ehem2) pon dah makin ilang...sori laupan...sebab laupan tinggalkan saya, saya pon rasa nak lupakan laupan jugak. Perlu ke? Wawawa.


Kesedihan aku bertambah lagi bila kawan2 yang amat aku cinta nak blah...ngan sapelah pasni nak bergelak ketawa kan...huhu...baru ni jumpa sales girls/man yg dah selamat 'bye-bye' kat kitorang...walaupon jarang jumpa ngan diorang, siapalah TPC tanpa mereka. All their hard works disappear like dusts...........just like that!

Cinta aku ngan Jai pon dah berlalu pergi bulan Oktober...so tak cukup lagi ke nak cerita sedih pasal bulan Oktober? Isk3...

Ok la...skrg dah masuk waktu kerja...jom la kita sambung melangok dan mengular sebab tak de keje. Masih blur lagi dengan ape keje baru dengan laupan baru...sambil menanti bila dia nak cakap "Ok, esok awak dah takyah dtg keje."


P/S: Kadang2 hidup kene selfish baru boleh berjaya. Aku belajar ni dari seseorang yang pernah penting dalam hidup aku. Kihkihkih.

Saranghaeyo SuJu Oppa!


Bye!

No comments:

Related Posts with Thumbnails