May 5, 2011

Benda Yang Paling Aku Suka??? (^_^)

Salam ukhwah semua!

Tengok en.jay wat segmen ni, terus kat kepala ni muncul 1 benda yang paling aku suka. Korang tengok gambar kat bawah mesti korang dapat teka apa =)




Yup. Betul la tuh...coklat & buah2an. Best kan...sume org pon cakap org p'puan & coklat tak boleh nak dipisahkan so aku memang 100% setuju la! Hihi.

Kenapa aku suka coklat? sebab manis & cair dlm mulut. Kalo tak sabar nak tunggu cair, bleh kunyah pastu telan. hihi. Tapi aku suka makan pelan2 tunggu cair sebab lambat sket habis. Coklat dalam gambar kat atas tuh bos aku bagi dulu. Jangan jeles =P

Buah2an kan bagus untuk kesihatan so memang aku suka makan. Epal...oren...pisang...aku suka anggur gak tapi takde gambar plak nak masukkan.

OK la. Dah cukup 100 patah perkataan kot. Tq en Jay wat segmen ni! Hihi.



Bye Bye Bye!!!

P/S: Jangan lupa tunggu sambungan series Missxidi tau!


No comments:

Related Posts with Thumbnails