May 7, 2011

Happy Birthday to Me =)

Assalamualaikum semua =)


  
unique glitter graphics 


SEMALAM 6 MEI 2011 BESDAY AKU!!!
yang ke brapa korang teka sendri la yerk. hihi.

Btw, thanks a lot pada kawan2 yang wish besday kat fb..aku rasa aku dah reply semua kot.


 

Aku wat kek pagi tadi, jap upload gambar ek.


Ha...nampak sedap kan? hihi...memang sedap pon! wawawa.

Semalam orang pertama wish of cos la en.jay.  Dia saja ucap before kol 12 sebab dia cakap takut tertido. hihi. 

Pastu bangun pagi adik2 & mak abah ucapkan...sampai kat opis, org kat opis pon wish jugak tapi sebab blom gaji so tak dapat la kitorg nak celebrate.huhu.

Yang bestnyer, aku saje mintak budak operator blanja tapi aku memang tau diorg pon takder duit. tapi tiba2 ader sorang operator bangla nama halim bagi bunga. hihi. pape jer. Ada gambar tapi kat tepon Hajar. Nanti aku masuk kat fb je la. Walaupon bunga tu dia petik je kat mana tah & tak wangi pon, tapi tq la yer halim.hihi.

Pastu petang aku tepon la en. jay...sebab aku guna celcom dapat birthday bonus free call & sms seminggu ni =) Past en.jay nyanyi lagu besday guna suara org dolu2..klakar jer. memang beliau ni pandai buat aku sengeh sorg2 dalam kreta hatta dalam tido skali pon.hihi.

Thanks again korang semua...

Terima kasih mak abah yang besarkan akak (maksud aku bela aku dari kecik smpai besar. masalah pembesaran badan adalh masalah sendri)...

Tq adik2 yang poyo2 ucap besday...& tak lupa kat dak izzati yang bagi coklat appolo 2 bar =) hihi.

SAYANG KORANG SUMER!!!

~~~Bye Bye Bye~~~

P/s: Ingat la orang tersayang selalu ('',)



6 comments:

Jay said...

hahaha..Napalah Missxidi cerite..malu i..kih kih

missxidi said...

eleh..jangan la malu =)

Jay said...

nak malu jugak..Pasai apa hang letak cek nynyi guna sora dulu2?hik hik

missxidi said...

betul kan??? hihi. tq syg 4 ur support =)

fisa othman said...

HAPPY BIRTHDAY!!!

***kita lahir di bulan yang sama laa...;)

Liza Razak said...

hepi belated birthday !!

Related Posts with Thumbnails